reklama

priroda pravdu pozna

Cesta moja vedie do divočiny. Kde, stromy poznajú každý môj výdych. Listy na stromoch pomaly opadajú. Každým pádom listu si spomeniem, kde som stál.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

::Príroda, pravdu pozná::

Cesta moja vedie do divočiny.

Kde, stromy poznajú každý môj výdych.

Listy na stromoch pomaly opadajú.

Každým pádom listu si spomeniem, kde som stál.

Kde, som silu svoju dával.

Vietor, tie listy odháňa preč.

A ja spomínam, ako som od všetkého utekal preč.

Zem si pamätá, každú ľudskú pýchu.

Pod ňou, sa to všetko ukrýva.

Príde čas, keď sa zem opäť roztvorí.

Neutečieme pred tím, čo sa tam skrývalo.

Čo, nám strach naháňalo.

Utekáme cestou zarastenou plných myšlienok.

Plných tajomstiev.

Utekáme pred sebou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pýtam sa stromu, koľko stratených duši si pamätá.

Koľko, ich Matke Zeme odovzdal.

Pýtam sa kamienka na zemi, s koľkými si ruku podal.

S koľkými cestu ďalekú zdieľal.

Utekáme, čo najďalej od seba.

Príroda však pravdu pozná.

Pohltí náš smútok.

Pohltí náš hnev.

Až, so zemou splynieme.

Až, našu dušu vietor niekam zaveje.

Pozrime sa na pravdu do slnka.

Ktoré, nás vznieti, ako bájneho Fénixa.

Popol náš vietor rozfúka.

Staneme sa súčasťou všetkého.

Na čom naozaj záleží.

Staneme sa súčasťou očisty života.

Príroda pravdu pozná.

S nikým, sa maznať nehodlá.

Števo Szabó

Števo Szabó

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa,aj touto formou vyjadriť,čo cítim a prežívam. Zoznam autorových rubrík:  BasneNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu