reklama

Báseň: My

Nenúť ma veriť, že nastal problém. Nehovor mi, že to nie je možné. Chcem ťa a preto musím. Nájsť pre nás, to najlepšie riešenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

::My::

Nenúť ma veriť, že nastal problém.

Nehovor mi, že to nie je možné.

Chcem ťa a preto musím.

Nájsť pre nás, to najlepšie riešenie.

Chcem aby tá naša hviezda.

Nikdy kvôli nám nezhasla.

Aby nikdy z nebies nespadla.

Žiaru si zachovala.

Neexistuje pre nás problém.

Ktorý, nemá riešenie.

Môžeš sa na mňa chvíľami hnevať.

Len, ak tvoj hnev bude silnejší.

Než moje nadšenie z teba.

Nedokážeme sa na seba dlho hnevať.

Lebo vieme ako dlho budeme bez seba.

Dovolím ti, sa na mňa pozerať.

Len, ak ma urobíš šťastím.

Ak ani chvíľu mi nedovolíš.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Byť opäť horším.

Neexistuje Ja.

Neexistuje Ty.

Počúvam a poznám, len My.

Len, my sme veľkých činov schopný.

Len, my sme veľkej lásky schopný.

Nedovolím ti viac plakať.

Nedovolíš mi viac sa ľutovať.

Ak niečo pre teba znamená.

Ak niečo pre teba znamenám.

Pojem My.

A nie Ty.

Budeme skutočne šťastný.

Števo Szabó

Števo Szabó

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa,aj touto formou vyjadriť,čo cítim a prežívam. Zoznam autorových rubrík:  BasneNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu