reklama

Báseň:Ešte,nie je čas

Prišli dni súdu môjho. Prichádzam zadržaný v putách. Veľa ľudí mi hovorilo. Že, pravda ma nájde na miestach. Kde, málo ľudí púšťam. Prišla za mnou nečakane. Aby, mi ukázala, akých chýb sa dopúšťam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

::Ešte, nie je čas::

Prišli dni súdu môjho.

Prichádzam zadržaný v putách.

Veľa ľudí mi hovorilo.

Že, pravda ma nájde na miestach.

Kde, málo ľudí púšťam.

Prišla za mnou nečakane.

Aby, mi ukázala, akých chýb sa dopúšťam.

Nie je, to však nečakané.

Otvor svoje oči, povedať ti chcem.

Prečo nemôžem byť s tebou.

Nesiem vinu so sebou.

Nemôžem byť s tebou, aj keď chcem.

Musím spraviť veľa.

Musím napraviť veľa.

Aby, som sa mohol opäť, na teba dívať.

V snoch s tebou zaspávať.

Prišla za mnou pravda.

Povedala mi, že ešte nie je čas.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Povedala mi, čo urobiť treba.

Nezabudni na mňa.

Keď, sa budeš cítiť sama.

Pravda prišla za mnou.

Že, treba žiť s ňou.

Jeden, pre druhého sme nedozreli.

Aby, som bol presnejší.

Nedozrel som ja.

Pravda mi povedala.

Že, žiť s ňou musím.

Inak, ani cestu k tebe hľadať nemusím.

Ešte, nie je čas.

Kým, so mnou budeš.

Nehľadaj v sebe príčinu.

Nenesieš v sebe vinu.

Števo Szabó

Števo Szabó

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa,aj touto formou vyjadriť,čo cítim a prežívam. Zoznam autorových rubrík:  BasneNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu