reklama

Báseň:Je,len tvoja

Kto, by povedal, že sa to stane. Že, sa moje telo zachveje. Silnie, to ako túžba. Ktorá, nikdy neprestáva. Bal, som sa prejaviť cit. Nechcel som, už ďalej žiť. Poznáš, ten pocit, čo ťa chladí? Keď, aj na púšti mrazí?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

::Je len, tvoja::

Kto, by povedal, že sa to stane.

Že, sa moje telo zachveje.

Silnie, to ako túžba.

Ktorá, nikdy neprestáva.

Bal, som sa prejaviť cit.

Nechcel som, už ďalej žiť.

Poznáš, ten pocit, čo ťa chladí?

Keď, aj na púšti mrazí?

To, čo to s tebou stvára.

Nie je to, žiadna faloš.

Chladným, ťa nezanecháva.

Nepokúšaj sa opäť o faloš.

Toto, nie je žiadna hra.

Zlomené srdcia, to zanecháva.

Poznáš, ten pocit, keď aj najväčšej kose teplo dáva?

Vďaka nej, sa všetko ľahko prekonáva.

Svet plný skazy, teba to čistím ponechá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pre, koho dýchať chceš?

Pre, koho umrieť chceš?

Je, len tvoja.

Tak, si ju zober.

Neboj sa brať, keď sa ti ponúka.

Ochráni ťa, ako najlepší pancier.

Keď, chce byt s tebou.

Pri nej môžeš, byť sám sebou.

Ona je, len tvoja každodenná modlitba.

Ktorá, ťa rada napĺňa.

Tak, neváhaj vkročiť do prázdna.

Čo, ti aj tak, krídla dá.

Števo Szabó

Števo Szabó

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa,aj touto formou vyjadriť,čo cítim a prežívam. Zoznam autorových rubrík:  BasneNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu