reklama

Bud môj kritik.

Čerstvo nová báseň z názvom Bud môj kritik.Čítajte a hodnodťe,dakujem :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

::Buď môj kritik::

Odborník na slovo a písmo.

Sleduje moje kroky k cieľu.

Nič, nenecháva na náhodu.

Všetko zlé na mne, ťa zaujalo.

Hej, kritik, hovorím o tebe.

Hej kritik, mráz na chrbte mi robíš.

Ti ani nevidíš, čo ma to stojí.

Udržať sa v reťazi.

Hej kritik, asi nie som dosť pre teba dobrý.

Neovládam pravidlá gramatiky, mam sa cítiť ako hňup?

Tvorím komplikované diela, pre tvoju hlavičku.

Robím si čiarky, kde sa mi chce.

Obľubujem ypsilony, lebo to rád vyjadrujem tvrdo.

Si, môj kritik.

Si, moja možná skaza.

Si, moja možná nádej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neoblubujem tvoju gramatiku.

Neobľubujem tvoj zmysel, pre jednoduchosť.

Zvykni si, že rád vraciam úder.

Zvyknem si, že mi to vrátiš dupľované.

Si, môj kritik.

Si, moje pohoršenie.

Rob si svoju prácu naďalej.

Nechystám sa odísť z tohto piedestálu.

Nechystám sa ukončiť moju súkromnú slávu.

Si môj kritik.

Nesnaž sa, odo mňa odísť.

Števo Szabó

Števo Szabó

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa,aj touto formou vyjadriť,čo cítim a prežívam. Zoznam autorových rubrík:  BasneNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu