reklama

báseň:cesta nebeská.

Ukážem ti cestu,ukážem ti smer.Do pekla i do neba a opäť na zem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

::Cesta nebeska::

Ukážem ti cestu,ukážem ti smer.

Do pekla,do neba a opäť na zem.

Darujem ti úsmev,darujem ti hnev.

V baličku ti donesiem plač i smiech.

Čo ti dám,čo ti zoberiem,sú len žial i hnev.

Na tebe.

Na tebe..

Na tebe je,čo mi dáš,čo mi zoberieš.

Slzy i smiech mi na tvári vyčaruješ.

Čo mi dáš,čo mi zoberieš?

Sny si mi už dávo ukradla.

Nádeje si mi zobrala.

Spomienky,ako jediné si mi nechala.

Cestu moju si mi skrížila.

Ja to nenechám,len tak.

Zoberiem si späť svoje štastie.

Zoberiem si späť svoju nádej.

Nenechám ti nič,len tvoje srdce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tvoje srdce bez duše.

Čo,ti zostalo,čo ti opäť chýba?

Po,čom si túžila,čo opäť vlastne nemáš?

Opäť sa ku mne vraciaš,z nádejou,že ma máš.

Mňa už však nevlastníš,ani môj klúč od srdca.

Dám ti posledný bosk.

Dám ti posledný úsmev.

Posledný krát ťa pomilujem.

Posledný krát obímem.

A potom na vždy odídem.

Z tvojho srdca.

Z tvojho života.

A zostane po mne,už len spomienka.

Števo Szabó

Števo Szabó

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa,aj touto formou vyjadriť,čo cítim a prežívam. Zoznam autorových rubrík:  BasneNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu